B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

07 september 2008

Google Chrome

Google Chrome is vorige week gelanceerd. De eerste uren na het vrijgeven van deze nieuwe browser van Google werd je op Twitter overdonderd met tweets hoe goed Chrome wel was. Zelf heb ik Chrome nog niet geïnstalleerd. Ik vond het wel eens leuk na te gaan hoeveel bezoekers van dit blog effectief reeds gebruik maakten van Chrome.


Volgens de bezoekstatistieken van Onestat voor dit blog waren er 11 bezoekers of 1,11%. Niet veel dus ... Merkwaardig genoeg komt dit cijfer overeen met de market share volgens Net Applications.


Technorati : -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 08 september, 2008 12:11, de volgende bedenking ...

1,1% is misschien niet veel, maar om in een paar dagen tijd gevestigde waarde opera voorbij te snellen, da's toch niet niets. afwachten wat de cijfers na de hype zullen zijn eh?

 
Anonymous Anoniem had op 08 september, 2008 13:57, de volgende bedenking ...

Op LeveninLeuven.be staat Chrome op plaats 6. Achter IE, Firefox, Safari, Konqueror en Opera. In totaal hebben we al 73 bezoekers met Chrome over de vloer gehad. Toch niet weinig, vind ik persoonlijk.

PS: Netscape Navigator??? Zelfs de overheid gebruikt dat niet meer...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails