B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

06 maart 2009

Linkedin - zoeken naar bedrijven in je netwerk

Linkedin heeft weer een extra functionaliteit in de site ingebouwd. Je kan nu ook zoeken naar bedrijven in je netwerk, via deze rechtstreekse link. Bij mij gaf dit het volgende resultaat.


Op de derde plaats vind ik "Belgian Army" terug. Ik heb nooit het genoegen mogen smaken het Belgisch Leger als werkgever te tellen. Ik heb er overigens ook nooit naar uitgekeken om daar werknemer te worden. Hoe de pagina voor het Belgisch Leger die ik te zien krijg, kan u hieronder bewonderen. Iedere gebruiker van Linkedin zal een aangepaste versie te zien krijgen, afhankelijk van je eigen connecties binnen het Linkedin platform.


Linkedin telt op dit ogenblik 82 profielen die naar het Belgisch Leger verwijzen. Slechts drie daarvan bevinden zich in mijn netwerk. Toch is dit voldoende om het Belgisch Leger op de derde plaats te tonen bij de bedrijven in mijn netwerk.

By the way, werkt bij u de "next button" van de resultatenlijst van de zoektocht naar bedrijven wel ? Bij mij doet die helemaal niets.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 07 maart, 2009 16:25, de volgende bedenking ...

Neen werkt ook hier niet. Best een grappige functie al vraag ik me inderdaad ook af hoe de rangschikking is opgebouwd...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails