B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

11 mei 2009

Social Media Sessions, 2de editie

Een tijdje terug, op 14 april, vond de eerste editie van de Social Media Sessions plaats. Ondergetekende was één van de aanwezigen aldaar. Bovendien heb ik die avond wegens een tweet (twitter boodschap) die op het gepaste tijdstip op de Twitterwall verscheen nog een leuke poster ontvangen, waarvoor nogmaals dank.

Tijdens de eerste editie bespraken @ibert en @jcaudron een aantal recente berichten met betrekking tot het social media gebeuren. Af en toe werd reactie aan de zaal gevraagd. Via Twitter Search kan je nog nagaan hoe de avond verliep. Nadien vroeg @jcaudron nog feedback via Twitter, origineel. Tijdens het event werden de heren vooraan goed voorzien van een goudgele drank in een bolvormig glas, dit terwijl de aanwezigen in de te warme zaal van drank verstoken bleven. Dit werd gelukkig nadien goedgemaakt door drank en hapjes nadien, spijtig genoeg geen goudgele drank in een rond glas ...

Ondertussen is bekend gemaakt dat op 12 mei een volgende editie zal plaatsvinden. Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn. Misschien waag ik nog een poging om later die avond de lifestream te volgen.

1 Bedenking(en) :
Blogger Bert Van Wassenhove had op 12 mei, 2009 07:25, de volgende bedenking ...

We zullen je missen, maar via Twitter kan je ook dit keer weer meedingen naar de prijs:
http://animoto.com/play/egw6XN4zhGge6TcnYNQ7HA

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails