Clarabridge Engagor C3 Conference
Afgelopen woensdag vond in Londen een Clarabridge Engagor event plaats. Het Belgisch bedrijf Engagor heeft enkele maanden terug bekend gemaakt dat het overgenomen was door het Amerikaanse Clarabridge, aanbieder van customer experience oplossingen. Vroeger organiseerde Engagor Engagor Days in België, nu was het een gezamenlijk Clarabridge Engagor event, in Londen dus.
Ik heb de sociale media berichten van drie presentaties (telkens Engagor cases) en de afsluitende keynote presentatie opgezocht en in vier Storify stories samengevat.
Traffic Scotland: Delivering Cutting-Edge Real-Time Social Customer Service
Douglas Cairns; Traffic Scotland, Operations Support Manager
https://storify.com/BVLG/trafficscotland-presentation-c3europe
JUST EAT: Don’t be a “nice guy”How a Confident Tone of Voice Improves Social Engagement
Anthony Leung, Just Eat, Social Media Manager
https://storify.com/BVLG/justeat-presentation-c3europe
Airbnb: Scaling Global Customer Experience Through Social Media
Claire Rogister, Airbnb, CX Social Media Lead
https://storify.com/BVLG/airbnb-presentation-c3europe
Closing Keynote Jay Baer, a marketing-strategist, speaker and best selling author and President of the social media and content marketing consultancy, Convince & Convert
https://storify.com/BVLG/closing-keynote-jay-baer-c3-europe
Veel plezier met het bekijken van de Storify's.
Heeft u ook een bedenking ?
<< Home