B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

04 januari 2007

Nieuwjaarsbrief

De kalenderblaadjes van 2006 zijn allemaal voorbij gevlogen
De komst van de nieuwe blaadjes voor 2007 maakt mij opgetogen
Ik heb mijn goede voornemens voor 2007 gewikt en gewogen
Net als het voorbije jaar zal u hier lijstjes kunnen verslinden
Over personen, bedrijven, blogs en alles wat ik maar kan vinden
Zolang ik het van ver of van dichtbij met bloggen kan verbinden
Cijfertjes zullen bijgevolg op dit blog regelmatig verschijnen
Vergezeld van analyses om de conclusies te verfijnen
Kortom hier zal u berichten vinden die u zullen bijblijven
Ik zal nu maar stoppen met karamellenverzen te schrijven
Anders zouden de lezers van dit blog wel eens kunnen wegblijven
Ik wens u allemaal een schitterend en spetterend 2007

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 05 januari, 2007 08:15, de volgende bedenking ...

Eel schoon!

Ik kan u vanop afstand geen 500 frank in uw pollen duwen voor uw mooie brief, maar bij deze voor jou toch ook een gelukkig 2007 :-)

 
Anonymous nieuwjaarsboodschap had op 09 december, 2009 20:23, de volgende bedenking ...

de mensen wakker schudden, maar tegelijkertijd ook de handvaten geven om trots te zijn op het feit dat ze nu op dit moment op Aarde leven en daardoor iets kunnen doen.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails