Belgacom en Telenet
Dat niet iedereen tevreden is met de klantendiensten van Belgacom en Telenet is een open deur intrappen. Ontevreden klanten (en ex-klanten) laten hun ongenoegen via verschillende kanalen merken, bijvoorbeeld ook via Twitter berichten. En dan is er een site zoals Amplicate die iets met dat ongenoegen doet, kijk maar zelf.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJzeNhIaGROP36hJ0xJKbn7ucTD-QEnuzKrJNXRa5SGo3-vIXI9R8y7CYatagacgse_xspaiYQKvOk0-gRO_wTrJr5vXTB8JKJjFa9aBYItnT8OuqXHLREr1Aj8wchwiNOV471/s400/amplicate-belgacom.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvUvh5EXU7NpBMbNliD0SW6BO8Duk5OGINiyHGYgpCYLk9Ed_vqRvzEgR0jdqNhTjOpCK3C3nC-kZL_JJ8CLKVHG_RhCVPsxes4HAbn6VByYHNhXon1cd__XoXsoUVk0iDYl6n/s400/amplicate-telenet.jpg)
Belgacom heeft de eer een hogere score dan Telenet te behalen, 96% sucks versus 95% sucks. Maar dat kan natuurlijk veranderen indien er nog wat #fail Twitter berichten gepost worden.
Heeft u ook een bedenking ?
<< Home