B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

09 januari 2010

Vliegtuigjes kijken

Als je in (pseudo) real time het vliegverkeer in Europa wil bekijken kan je bijvoorbeeld een blik werpen op één van de volgende sites.

Radarvirtuel - Europa


Flightradar24 - Europa


Air Traffic Zurich - Zwitserland


Casper - Nederland


Titigti - Nederland



Als je nog andere real time air traffic trackers voor Europa kent, dan mag je mij dit steeds laten weten via de bedenkingen.

2 Bedenking(en) :
Anonymous Stijn had op 10 januari, 2010 00:07, de volgende bedenking ...

Misschien kunnen we binnenkort ook nog zien waar de terroristen zitten?

 
Blogger Bruno Peeters had op 10 januari, 2010 10:16, de volgende bedenking ...

Uit de info die ik elders gevonden heb, kon ik afleiden dat althans sommige sites de gegevens met een beetje vertraging tonen.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails