B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 januari 2006

Problemen met Technorati, deel 2

TechnoratiDe problemen die ik met Technorati had zijn ondertussen grotendeels opgelost.

Zoals ik verwachtte kwam er op mijn melding op de Technorati contact pagina geen inhoudelijke reactie. Ik kreeg enkel een bevestiging van de ontvangst van mijn probleemmelding. Woensdag heb ik daarop een vriendelijk mailtje gestuurd naar support@technorati.com. Nog geen uur later kwam er beweging in de zaak. De tijdsaanduiding bij "last updated" veranderde plots van "8 days ago" naar "1 hour ago" (op de pagina voor het opzoeken van de links naar mijn blog). Bovendien werden de tags in mijn Technorati-profiel geactualiseerd. De tags van de nieuwe posts werden door Technorati netjes herkend.

Het enige wat niet in orde is, zijn de tags van de posts in het verleden. Deze zijn allemaal verdwenen. Ik zal nog een mailtje moeten sturen. De kans dat dit ook nog in orde komt lijkt mij echter vrij klein te zijn. Een mogelijk alternatief is het aanpassen van alle posts in Blogger.

Tot nu toe heb ik nog niets of niemand betaald voor deze blog (zie ook een vroegere post). Bovendien heeft deze blog enkel maar kosten opgeleverd voor de diverse aanbieders van gratis diensten (disk-space, cpu-tijd, bandbreedte, ...). Als blogger - van een overigens niet zo bijzonder blogje - wil je natuurlijk roem, bekendheid en erkenning voor je schrijfsels. Technorati kan mij daarbij helpen. In welke mate ik op dit ogenblik interessant ben voor Technorati is mij niet bekend, maar veel zal dat nog niet zijn. Als je het vanuit die context bekijkt mag ik zeer tevreden zijn dat Technorati moeite doet het probleem dat ik gemeld heb te verhelpen.

Technorati tags : - - -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 31 maart, 2006 16:53, de volgende bedenking ...

Mijn probleem is opgelost. En kijk: de CEO van Technorati David Sifry reageerde zelf weer op mijn posting:
http://www.hansonexperience.com/my_weblog/2006/03/technorati_is_n.html

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails