B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 mei 2007

Kieskompas

Op 11 mei lanceerde De Standaard (en de bevriende kranten) het kieskompas. Aan de hand van enkele vragen kom je te weten welke partij het best bij jou past. Sommige bloggers hebben een exhibionistisch tintje, wat leidde tot een heleboel bekentenissen van bloggers. Deze bloggers lieten weten waar ze in dit kieskompas geplaatst worden, vaak vergezeld van een kopie van hun kompas. Al deze kieskompasprentjes achter elkaar gezet leiden tot dit beeld van exact 50 56 65 Vlaamse bloggers.

kieskompas

Indien uw kieskompas nog niet opgenomen is in deze collectie mag u mij dit steeds laten weten, via de bedenkingen of via kieskompas bij bvlg punt be.

Update 30/5/2007 : nieuwe versie met 56 bloggers

Vorige versie (50 bloggers)

Update 5/6/2007 : andere voorstelling van de bloggers, met doorklikmogelijkheid naar de individuele blogberichten met de prentjes

Update 8/6/2007 : nieuwe versie met 65 bloggers

Vorige versie (56 bloggers)

Technorati : - - -

1 Bedenking(en) :
Blogger Hannes Van Huyck had op 25 mei, 2007 21:56, de volgende bedenking ...

Ik wil mijn kompas er ook wel op zien staan. Dit is mijn bloggerssite: http://hannesvanhuyck.blogspot.com Waar ook mijn kompas op zal staan.

Greets!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails