B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

27 december 2007

Badoo


Heeft u al van Badoo gehoord ? Tot enkele dagen terug zei me dit ook nog niets. Badoo is nog een social network. Badoo heeft reeds meer dan 12 miljoen geregistreerde gebruikers. Deze zouden zich voornamelijk in Latijns Amerika en in enkele Europese landen zoals Frankrijk, Spanje en Italie bevinden. Volgens Mashable zou Badoo nu haar pijlen richten op het Verenigd Koninkrijk. Tot nu toe zijn er slechts 100.000 Badoo-leden uit het VK en het zouden er een pak meer moeten worden.

Waarin Badoo zich onderscheidt van andere social networks is dat het advertentie vrij is. Badoo zoekt de inkomsten bij de gebruikers, die kunnen betalen om hoger in de zoekresultaten te verschijnen.

Tot mijn verbazing bleek Badoo in Belgie ook al meer dan 150.000 leden te hebben. Bovendien zou Badoo volgens Alexa bij de Belgische surfers de 76e vaakst bezochte site zijn, vlak na skynetblogs.be (plaats 75) en voor msn.be (plaats 83). Binnen de Belgische blogosfeer opgevolgd door de Blogoloog is Badoo tot nu toe nog niet aan bod gekomen. Maar met dit bericht komt daar ongetwijfeld verandering in.



Technorati : -

9 Bedenking(en) :
Blogger yab had op 27 december, 2007 21:24, de volgende bedenking ...

Yet another social network. Geeuw. Ik begin aan social-network-moeheid te lijden, vrees ik.

 
Blogger lies33 had op 21 mei, 2009 02:42, de volgende bedenking ...

badoo deugt langs geen kant ze nemen contact op met mensen die je nauwelijks nog wou zien of horen!!Probeer eens je profiel eraf te krijgen of in teloggen???

 
Anonymous Gelkinghe had op 09 juni, 2009 21:54, de volgende bedenking ...

Het is gewoon een opzetje om zoveel mogelijk mailadressen bij elkaar te krijgen.
Zie verder het verhaal bij mij.

 
Blogger Christiaan had op 26 juni, 2009 11:38, de volgende bedenking ...

Je komt er niet eens in. Ik wou het 't voordeel van de twijfel geven, omdat iemand mij er kennelijk een bericht had achtergelaten, maar voordat je in kunt loggen bedelt de site om inloggegevens van je webmail. Geen mogelijkheid dat over te slaan. Conclusie; ofwel een cover-up voor een phishing site, of gewoon slecht.

 
Anonymous Anoniem had op 12 juli, 2009 21:29, de volgende bedenking ...

spam die voor je wachtwoord vraagt, lijkt me een goed plan om dit niet te geven

 
Blogger valvert59 had op 25 juli, 2009 14:17, de volgende bedenking ...

Gisteren hetzelfde meegemaakt, een kennis van me zou een bericht achtergelaten hebben op Badoo. Eens op hun site, geen bericht te bespeuren maar wel dat ze je inloggegevens vragen van mijn gmail acount. Wat is me dat hier !
Met veel moeite heb ik mijn acount geanuleerd.

 
Anonymous Anoniem had op 05 augustus, 2011 15:38, de volgende bedenking ...

Als je echt iemand zoekt tussen de 55j&60j in een bepaalde stad dan krijg je gewoon alles te zien over heel belgie,dikke brol is het.

 
Anonymous Anoniem had op 05 augustus, 2011 15:42, de volgende bedenking ...

De site slaat weer door,ik wou kennis maken met vrouwen uit Genk en wat kreeg ik ,een lijst van HEEL Belgie.

 
Anonymous Anoniem had op 05 augustus, 2011 15:45, de volgende bedenking ...

Ik heb mijn account van ellende gedeactiveerd.Je moet al ver teneinde raad zijn om je op die site te zetten.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails