B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

08 november 2008

Google Chrome

Hoe zou het zijn met Google Chrome, de browser die Google begin september dit jaar gelanceerd heeft ? In een eerder bericht, vrij snel na de lancering, bleek dat reeds 1% van de internetgebruikers Google Chrome gebruikten.

Volgens de actuele Browser Market Share statistieken komt Google Chrome op dit ogenblik pas op de 5de plaats met een marktaandeel van 0,74%. Opera doet het een ietsie pietsie beter met 0,75%.


Waar de trend voor Opera nog lichtjes stijgend is, is de trend voor Google Chrome stabiel tot lichtjes dalend.


Als ik naar de bezoekers van dit blog kijk voor de afgelopen maand was het aandeel van Google Chrome 2,37% (bron Onestat teller). Bij LVB was dit iets meer, meer bepaald 2,94% (bron Onestat teller). Het is niet de eerste keer dat vastgesteld wordt dat bezoekers aan blogs andere karakteristieken blijken te hebben.

Technorati : -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 08 november, 2008 23:15, de volgende bedenking ...

Die 0,57% verschil zal dan wel van mijn eigen page requests op mijn blog komen, aangezien ik al een tijdje Google Chrome gebruik.

 
Blogger Muggenbeet had op 09 november, 2008 08:41, de volgende bedenking ...

ik ben erg tevreden over google chrome. Wel stel ik vast dat Chrome niet functioneert bij een aantal toepassingen binnen facebook.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails