B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

21 april 2009

Nummerplaten

Een tijdje terug heb ik op dit blog enkele berichten geplaatst over de uitputting van de huidige nummerplaten. Ik voorspelde een jaar terug dat het einde van de ***-999 nummerplaten er zou aankomen rond oktober 2008. De overheid heeft echter niet gewacht op de uitputting van deze nummerplaten. In mei 2008 is de eerste plaat van de nieuwe generatie (001-AAA) uitgereikt. Ondertussen rijden er al een heleboel voertuigen rond met deze nieuwe nummerplaten. Daarstraks zag ik een nieuwe nummerplaat met ALI als lettercombinatie.

De laatste tijd werd mijn aandacht getrokken door een heleboel voertuigen met nummerplaten oude stijl van de vorm YZ*-999, voornamelijk in het Brusselse. Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat de nummerplaten "oude stijl" ondertussen effectief volledig uitgeput zijn. Maar aan dit feit is voor zover mij bekend geen ruchtbaarheid gegeven.

Onlangs heb ik in de buurt van Meiser een op het eerste zicht toch bizarre nummerplaat opgemerkt : 777-RUS. Wie zou er op het idee komen een dergelijke combinatie aan te vragen ?

3 Bedenking(en) :
Blogger Choinowski had op 21 april, 2009 22:30, de volgende bedenking ...

Als je praktiserend nummerborduitputtingsvoorspeller bent zou ik eerlijk gezegd overstappen op een ander soort voorspellingen. Het moment waarop de organen van Gordon genoeg hebben van smeerlapperij

 
Blogger Bart had op 28 september, 2010 13:42, de volgende bedenking ...

Onlangs nog een mooie gezien op een porsche : css-911 (vroeg me af of dat een vanity plate was of eerder toeval) en als het een vanity plate zou zijn: ik wis niet dat er een porsche verdient kan worden met style sheets te schrijven

 
Anonymous Anoniem had op 15 april, 2013 01:53, de volgende bedenking ...

Die 777-RUS is van iemand die een speelhal heeft de speelhal heet 777 en hijzelf heet met familienaam RUS

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails