B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

06 juli 2010

Wikipodium

De laatste Wikipodium activiteit (over Sharepoint 2010 en wiki's) vond al een tijdje terug plaats, meer bepaald op 18 mei 2010. Ik had mij voorgenomen hier iets te schrijven over enterprise wiki's en Sharepoint 2010, maar door allerlei omstandigheden ben ik er nog niet aan toegekomen.

Ik wil u alvast laten weten dat de datum voor de volgende Wikipodium activiteit vastgelegd is op 23 september 2010. We zullen te gast zijn in het Brusselse. De juiste locatie en het thema van de bijeenkomst zullen we naar het einde van augustus bekend maken. Als u interesse heeft voor wiki's kan u misschien deze datum al noteren in uw agenda.

Om te kunnen inspelen om de wensen en interesses van personen die bezig zijn met wiki's in het bijzonder en online communities in het algemeen, hebben we een extra pagina aangemaakt in de Wikipodium wiki. U kan op deze suggesties pagina uw suggesties achterlaten voor thema's die u graag aan bod zag komen op een volgende Wikipodium activiteit.

Deze week vind in Gdansk te Polen het jaarlijkse Wikisym event plaats. WikiSym is een internationaal symposium specifiek rond wiki's. Ik ben er nog niet geraakt en het zal ook niet voor dit jaar zijn. Maar ik hoop er ooit eens te geraken. Gelukkig kan je tegenwoordig vanop afstand toch het één en ander meepikken over een dergelijk event.

Related Posts with Thumbnails