B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

13 april 2011

Tintin en Kuifje op Facebook

In de overzichten van Belgische Facebook pages die ik onlangs publiceerde (maart en april) ontbrak nog een belangrijke Belg. Eigenlijk is het geen "echte" Belg, maar een stripfiguur. Ik had de Facebook page voor Tintin over het hoofd gezien.

Deze Facebook page voor Tintin telt nu reeds 563.131 likes, waardoor deze page populairder is dan de page voor Stromae.


De page voor Kuifje is veel minder populair.



PS En als u nog een Belgische Facebook page met meer dan 100.000 likes vindt, mag u mij dit steeds laten weten.

3 Bedenking(en) :
Anonymous boskabout had op 13 april, 2011 10:24, de volgende bedenking ...

2ManyDJ's zijn Belgisch.

 
Anonymous boskabout had op 13 april, 2011 10:27, de volgende bedenking ...

D'oh, ze zitten nog maar aan 97,235 fans.

 
Anonymous Stijn had op 13 april, 2011 23:35, de volgende bedenking ...

Audrey Hepburn (288.699 fans) werd in Elsene bij België geboren, al telt niemand haar officieel mee.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails