B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

27 september 2012

Pinterest

De laatste tijd verschenen er op dit blog verschillende berichten die te maken hadden met Pinterest. Gisterenavond heb ik op de CMBE bijeenkomst (de Online Community Managers Belgium groep) een presentatie gebracht, eveneens over Pinterest. U kan de slides van deze presentatie terugvinden op Slideshare.



En als u nog vragen zou hebben over Pinterest in België, dan mag u mij gerust contacteren. U kan bovendien steeds een blik werpen op mijn Pinterest account.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Herman dailybits had op 27 september, 2012 10:47, de volgende bedenking ...

Ik blijf het toch vooral een opgeklopte hype vinden.

Als ik rondhoor bij collega's (IT-consultants!), familie en vrienden, dan vallen de meeste mensen echt uit de lucht bij het woord pinterest.

Ik vermoed dat het meerendeel van de Belgische gebruikers voornamelijk nog in de marketing-wereld kunnen geplaatst worden?

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails