B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

12 juli 2009

Nescafe

De heren van de reclameregie hebben mij net als een heleboel andere bloggers zonder voorafgaande verwitting een pakje toegestuurd via DHL. Toen er ten huize BVLG een bericht van DHL in de bus stak dat men tevergeefs geprobeerd had een pakje te bezorgen, had ik geen flauw benul wie de afzender van het pakje en wat de inhoud ervan wel zou kunnen zijn. Ik had de optie om het pakje nogmaals te laten aanbieden, het pakje te laten bezorgen in een Shell tankstation waar ik het kon afhalen of het zelf te Diegem te gaan afhalen. Nogmaals laten langskomen was geen optie, het dichtstbijzijnde Shell tankstation waar kon geleverd worden bevond zich in Mechelen, dus enkel Diegem bleef over. Enkele dagen kon ik te Diegem het pakje van de heren van de reclameregie in ontvangst nemen. Ik had toen al zo'n vermoeden, vermits andere bloggers blijkbaar wel thuis waren op het tijdstip van langskomen van de DHL man of vrouw.

Ten huize BVLG wordt slechts sporadisch koffie gedronken. We beschikken zelfs niet over een Senseo of een espresso-apparaat. Als er ten huize BVLG koffie gezet wordt is het ambachtelijke wijze met opgieten van heet water. Een goede tas koffie sla ik echter af - meestal enkel buitenshuis. De komende weken kan ik mij uitvoerig wijden aan het proeven van de drie smaken Nescafe van het pakket.


Nescafe heeft overigens ook nog een wedstrijd 'Design Your Cup' lopen waar je je eigen koffietas kan ontwerpen. Je kan er natuurlijk ook andere dranken in schenken ...

2 Bedenking(en) :
Anonymous bruno had op 12 juli, 2009 10:49, de volgende bedenking ...

"De heren van de reclameregie hebben mij net als een heleboel andere bloggers zonder voorafgaande verwitting een pakje toegestuurd via DHL."

Deze blogger werd alvast op voorhand gecontacteerd met de vraag of het goed was dat er pakje werd bezorgd.

 
Anonymous LVB had op 15 juli, 2009 20:11, de volgende bedenking ...

"zonder voorafgaande verwittiging"?

Bij een aantal andere bloggers las ik dat er wel vooraf toestemming was gevraagd.

Zelf werd mij niets gevraagd en ik heb niets ontvangen. Maar ik zal binnenkort wel eens iets schrijven over drankjes op basis van koffie.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails