B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

10 juli 2009

BVLG-ke doen

Dat de opkomst van Twitter geleid heeft tot minder activiteiten op blogs is zopas nog aangetoond door Frank De Graeve. In het bericht stelt hij "ik heb zowaar een BVLG’ke gedaan". Nadien heeft Frank ook nog een Facebook-group opgestart "een BVLG'ke" doen moet in het woordenboek. Ik voel mij alvast vereerd met dit voorstel.


Als u ook akkoord gaat met de doelstelling van de Facebook-group, dan kan u zich ook aanmelden voor deze groep.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 13 juli, 2009 01:32, de volgende bedenking ...

Al tien leden, Bruno! Nog eentje en we hebben een voetbalploeg! Ik begin alvast aan het ontwerp voor de shirts! :-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails