B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

15 november 2006

Creativity World Forum - dag 1

Vandaag was ik aanwezig op het Creativity World Forum dat plaatsvond in het ICC te Gent. Er was veel volk en bovendien nog schoon volk.

Ik was maar pas binnen of ik werd al gefotografeerd door An Nelissen. Ik had enerzijds wel zin om haar aan te spreken, maar zij was daar zeer druk bezig in haar functie als fotografe voor De Standaard. Misschien komt het er morgen wel van.

Ik heb wel een praatje kunnen slaan met Joannes Vandermeulen van Namahn. Namahn heeft daar een zeer retro-getinte stand. Naast Joannes waren er nog enkele Namahn-medewerkers, maar volgens de deelnemerslijst was Michel daar niet bij.

Steven Noels van Outerthought heeft ook een stand, daar moet ik morgen nog eens langslopen om met hem ook eens een praatje te slaan.

Tijdens één van de sessies kwam Patricia Ceyssens (de favoriete vriendin van Yab ...) naast mij zitten. Ik had de indruk dat ze meer aandacht aan haar PDA/GSM besteedde dan aan de paneldiscussie.

Wat mij bij het doornemen van de deelnemerslijst opviel was dat er uit China en uit Schotland meer deelnemers waren dan uit Wallonië. Zouden Luik, Namen, Charleroi en Bergen verder van Gent verwijderd zijn dan Shangai, Beijing, Edinburgh en Glasgow ?

Technorati :

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 17 november, 2006 17:24, de volgende bedenking ...

Wat vond je nu de meest interessante lezing of workshop?

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails