Harde schijf
Wat ik al enkele dagen vreesde is effectief bevestigd geworden. De harde schijf van mijn laptop is om zeep. Vorige weekend had ik via de support-site van Dell gevraagd hoe ik de status van de harde schijf kon nagaan. Na enkele dagen kreeg ik antwoord - overigens met excuses voor het late antwoord - met uitleg hoe ik de Dell Diagnostics kon opstarten.
De laptop valt gelukkig nog onder een onderhoudscontract. Hopelijk komt er vrij snel een vriendelijke Dell-technicus aan de deur met een nieuwe harde schijf met voorgeïnstalleerde software. Daarna kan ik aan de slag om nog allerlei extra softwares te installeren ...
Het probleem met Dell Support is dat je enkel tijdens de kantooruren kan bellen (tussen 8u30 en 17u). Maandagmorgen zal je mij dus niet op kantoor kunnen vinden. Ik was overigens al van plan om zo wie zo een dagje verlof te nemen.
Technorati : Dell - Dell Support - harde schijf
Heeft u ook een bedenking ?
<< Home