B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

29 oktober 2007

Leuvense bloggers

De genaamde P. B. woonachtig te A. maar voordien te H. in de buurt van Leuven heeft onlangs een bericht geplaatst met een overzicht van Gentse blogs. Hij stelt voor dat Clickx voor de verkiezing van site van het jaar een extra rubriek voorziet : Gentse blogs. Als er een extra rubriek voor Gentse blogs zou komen, verdient Leuven er ook één. Het is overigens dringen, de deadline voor het indienen van blogs valt immers binnen drie dagen.

Welke bloggers kan je zoal in het Leuvense terugvinden. Een bloemlezing in volstrekt willekeurige volgorde.

*poging tot bitch modus aan*

Leuven Blogt : Poging tot stadsblog, raakt bij lange nog niet aan het niveau van dat stadsblogje uit die andere universiteitsstad.

Leuven Blogt : Om het makkelijk te maken is er nog een blog met als titel Leuven blogt, zo zullen de Leuvenaars zeker niet aan het niveau van dat stadsblogje uit die andere universiteitsstad geraken.

Yab : Anonieme (nou ja ...) blogster die als ze niet van het ene feestje naar het andere feestje loopt wel ergens in een Leuvens restaurant terug te vinden is.

Askatasuna : Geoloog die wereldwijd snoepreisjes maakt en dan zijn vrouwtje en verse baby schaamteloos achterlaat. Woont in de buurt van een bekende Vlaamsche zanger.

Verbeelding : Vrouwelijke versie van Klein duimpje in Blogsaland. Is ook huisleverancier van geboortekaartjes voor een bekende blogfamilie uit die andere stad.

Herman Horsten : Fotoblogger die het zijn fans moeilijk maakt door regelmatig van domeinnaam te veranderen.

Sh3Li4c : Staande commediant die onder meer tijdens de Bwards verhaaltjes kwam vertellen.

BVLG : Wijsneus die in De Standaard ging uitleggen hoe er moest geblogt worden. Kan het niet kan nalaten lijstjes over blogs samen te stellen.

Asfaltkonijn : De Asfaltkonijnen zijn vorig jaar in geslaagd de initiatiefnemers van Bwards om te kopen met ballonen en blikjes asfaltkonijn-brouwsel zodat zij een week met een SUV konden rijden. Zou dit ook lukken bij Clickx ?

Stew : De studenten achter deze blog zouden beter hun tijd besteden aan hun blog in plaats van filmpjes te maken. Ze kunnen natuurlijjk ook stoofpot in de Alma gaan eten.

I-manuel : Leverancier van mooie prentjes uit Leuven, met af en toe wat een kiekje van een blogger uit dit lijstje.

Drieduizend : Oef, gelukkig een blog met enkel prentjes zonder storende teksten.

*poging tot bitch modus uit*

Ik kan al deze blogs overigens van harte aanbevelen. Dat de beste blog moge winnen bij Svhj.

Technorati : - - - -

20 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 29 oktober, 2007 18:34, de volgende bedenking ...

Bloggen is voor mensen met te veel vrije tijd!

 
Blogger yab had op 29 oktober, 2007 18:41, de volgende bedenking ...

Ik kan er ook niet aan doen dat ik zoveel uitnodigingen voor feestjes krijg, he!

PS: Wanneer neemt iemand het op zich om een Antwerpse versie te maken?

 
Anonymous Anoniem had op 29 oktober, 2007 21:07, de volgende bedenking ...

Snif snif snif snif... Ik mag niet meer in het lijstje van de Leuvense bloggers... Snif snif.

Dat komt ervan, van al dat verhuizen. Eigen schuld!

Snif.

 
Anonymous Anoniem had op 29 oktober, 2007 21:19, de volgende bedenking ...

H.H. woont ondertussen ook in A. En de A.-konijnen wonen enkel volgens domicilie in Leuven. Het opperasfaltkonijn woont in A.

 
Blogger Bruno Peeters had op 29 oktober, 2007 21:26, de volgende bedenking ...

@Pietel

Dan moeten we dringend op zoek gaan naar "echte" Leuvense bloggers.

By the way, de Asfaltkonijnen houden tot nader order hun feestjes nog in Leuven.

 
Blogger Unknown had op 29 oktober, 2007 22:26, de volgende bedenking ...

2 x leuven blogt is idd jammer.

 
Anonymous Anoniem had op 29 oktober, 2007 23:59, de volgende bedenking ...

En dan zijn er ook nog "de bitches" natuurlijk. En ikke! Maar officiëel woon ik nog altijd in Antwerpen ;-)

Wel raar ja, dat er twee stadsblogs zijn. Kan er niet samengewerkt worden tussen die twee?

 
Anonymous Anoniem had op 30 oktober, 2007 08:44, de volgende bedenking ...

Ik en mijn verloofde zijn echte Leuense bloggers. Hoe kunnen jullie ons overslaan? ;)

 
Anonymous Anoniem had op 30 oktober, 2007 11:31, de volgende bedenking ...

Ja lap, gooi er nog wat schuldgevoelens bij... Nog even en ik gooi mijn geologenhamer over de haag.

DeBitches zijn ondertussen ook al een beetje echte Leuvenaars, en voorlopig nog zonder verhuisplannen (denk ik) ;-)

 
Blogger Lapin McAdam had op 30 oktober, 2007 13:10, de volgende bedenking ...

@Pietel/BVLG: Het Asfaltkonijn HQ is nog steeds gevestigd in Leuven, dus dat blijft onze hometown :)

 
Blogger Bruno Peeters had op 30 oktober, 2007 17:12, de volgende bedenking ...

@zezunia

een .nl domeinnaam voor een Leuvense blogger ?

 
Anonymous Anoniem had op 30 oktober, 2007 18:09, de volgende bedenking ...

Maar natuurlijk, als je een vaste lezersschare hebt opgebouwd, ga je niet zomaar je url veranderen als je verhuist, of wel?
Of mogen allochtonen niet meedoen? ;)
En dhr Maanzand heeft .com.

 
Anonymous Anoniem had op 30 oktober, 2007 22:47, de volgende bedenking ...

Halftijds in Leuven wonen, telt dat ook? (Ik geef er al mijn geld uit...)

http://www.oker.wordpress.com/ woont ook in Leuven btw.

 
Blogger Bruno Peeters had op 30 oktober, 2007 23:11, de volgende bedenking ...

Beste Zezunja,

Het was mij niet bekend dat jij ook uit Leuven kwam. Maar ja, wie kent er alle bloggers uit Leuven en onmiddellijke omstreken ? De opsomming was overigens een persoonlijk lijstje en zeker geen definitieve opsomming.

 
Anonymous Anoniem had op 31 oktober, 2007 09:14, de volgende bedenking ...

Vandaar dat een bericht als dit goed is om ze eens op te sporen :-)

Je ziet, er zijn er meer dan je denkt!

(voor alle duidelijkheid, ik ben niet afkomstig uit Leuven, ik "woon" er deeltijds)

 
Anonymous Anoniem had op 31 oktober, 2007 09:55, de volgende bedenking ...

Geen probleem hoor. Ik wilde het alleen even melden 'for the record'.

 
Anonymous Anoniem had op 01 november, 2007 00:53, de volgende bedenking ...

euh ja, ik heb nog een bedenking: die "anoniem" van een paar reacties hoger ben ik; het is niet mijn gewoonte "anonieme" reacties achter te laten, integendeel.
Dat komt hier door dat nogal vervelend systeem van "blogger", heb wschl een verkeerd kotteke aangevinkt.

 
Anonymous Anoniem had op 03 november, 2007 23:12, de volgende bedenking ...

Leuven. Ook wel het Cincinnati (Ohio) aan de Dijle.

 
Anonymous Anoniem had op 08 november, 2007 22:40, de volgende bedenking ...

Ik woon al heel mijn leven in Leuven en heb tegenwoordig ook een blog. Ik ben er gewoon mee begonnen in Polen.

 
Anonymous Anoniem had op 25 november, 2007 19:32, de volgende bedenking ...

en slechtgaan.com is een nietsbetekenend domeinnaampje!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails