B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

01 september 2009

Nummerplaten algebra, les 1

De huidige Belgische nummerplaten bevatten drie cijfers gevolgd door drie letters. De reeks daarvoor bevatte drie letters gevolgd door drie cijfers. Nu het nieuwe schooljaar er aan komt leek het mij een goed idee om enkele creatieve dingen te doen met nummerplaten.

Nummerplaten kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden om cijfers aan te leren. Je kan bijvoorbeeld met nummerplaten tot 10 leren tellen.

001

002

003

004

005

006

007

008

009

010


En zo kunnen we nog een tijdje doorgaan ...

3 Bedenking(en) :
Blogger Ntone had op 01 september, 2009 07:55, de volgende bedenking ...

ik probeer altijd een verband te vinden tussen de cijfers en de letters. Meestal vind ik er geen :(

 
Blogger localhost had op 01 september, 2009 10:31, de volgende bedenking ...

Zie maar dat je geen klacht krijgt van de privacycommissie :-p

 
Blogger Paul Cobbaut had op 02 september, 2009 11:53, de volgende bedenking ...

Hoezo, nog een tijdje doorgaan ? Je kan tellen van 1 tot 10, en daarna volgen er nog drie en dan is het gedaan: boer, dame, heer ;-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails