B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

02 september 2009

Nummerplaten algebra, les 3

De huidige Belgische nummerplaten bevatten drie cijfers gevolgd door drie letters. De reeks daarvoor bevatte drie letters gevolgd door drie cijfers. Deze drie cijfers zijn nog onvoldoende ontgonnen terrein, een mooie aanleiding om er iets mee te doen leek mij zo.

Nu we al twee dagen ver zijn in het nieuwe schooljaar leek het mij een goed idee om nog iets creatiefs te doen met nummerplaten. In het eerste bericht gaf ik aan dat je met gepaste nummerplaten kan leren tellen van 001 tot 010. In het tweede bericht kwamen de hondertallen aan bod. De volgende stap zijn de veelvouden van 111.

111

222

333

444

555

666

777

888

999


En ik heb nog wat inspiratie voor bijkomende nummerplaat-berichten.

1 Bedenking(en) :
Blogger kasperskyvbh had op 11 maart, 2020 17:50, de volgende bedenking ...

I really happy found this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blog.

norton.com/setup

www.spectrum.net/login

kaspersky activation

aolmail.com

aolmail.com

mcafee.com/activate

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails