B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

19 februari 2010

Aan de slag met wiki's


Op 30 maart verzorgen Wouter Van daele en ikzelf een workshop met als titel "Aan de slag met wiki's". Deze workshop wordt georganiseerd door het Technologisch Instituut van KVIV.

Als u deelneemt aan deze workshop zal u het antwoord vernemen op de volgende vragen :
* Wat is een wiki ?
* Waarvoor kan een wiki binnen een organisatie ingezet worden?
* Hoe moet ik wiki's situeren ten opzichte van andere tools?
* Welke verschillende wiki-softwares zijn er?
* Hoe kan ik zelf een wiki opzetten?
* Hoe zet ik de organisatie rond een wiki op?
* Hoe motiveer ik mensen zelf bij te dragen tot een wiki?

Meer info over deze workshop kan u vinden op www.ti.kviv.be/wiki.


Misschien bent u ook nog geïnteresseerd in een andere workshop die op 18 maart plaats zal vinden : "Kennisbeheer voor iedereen, ook voor U". Deze workshop zal verzorgd worden door Marnix Catteeuw.

Meer info over deze workshop kan u vinden op www.ti.kviv.be/kennisbeheer.

Related Posts with Thumbnails