B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

01 juli 2008

Pols

Tot een week terug zeiden de woorden "os capitum" mij helemaal niets. Een ongelukkige val met de fiets bracht daar verandering in. Sindsdien weet ik dat het "os capitum" een beentje in de buurt van het polsgewricht is. Een beentje dat overigens onderhevig kan zijn aan een breuk.

Gezien het feit dat één van mijn polsen met inbegrip van een groot deel van de hand ingegipst is, is het hanteren van een toetsenbord voor enkele weken geen evidente opgave. Dit verklaart de stilte op dit blog de voorbije week. Bovendien zal dit vermoedelijk ook tot gevolg hebben dat het komende weken verdacht stil zal zijn op dit blog.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 05 augustus, 2008 13:25, de volgende bedenking ...

Ik herinner mij een handig softwarepakket op een Leuvense blogmeeting... :-)
Veel beterschap!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails