B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

13 oktober 2006

Calimero

Bloggers die zich aangemeld hebben voor het BlogCom Codename Calimero gebeuren vanavond zijn gewaarschuwd, je kan daar niet ongemerkt aan deelnemen. Toen ik vorig jaar voor de eerste keer aanwezig was op een bloggersbijeenkomst, werd daar door LVB onmiddellijk fotografisch bewijsmateriaal van gemaakt. Anonieme bloggers verliezen dus gegarandeerd hun anonimiteit, tenzij ze zich natuurlijk de ganse avond achter een vermomming verstoppen.

Ik laat overigens mijn fototoestel thuis. Ik zal achteraf op de verschillende blogs of op Flickr de prentjes wel bekijken.

Technorati : - - -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 13 oktober, 2006 12:29, de volgende bedenking ...

Inderdaad,
Wanneer iedereen loopt te fotograferen is de lol om zelf te fotograferen ver te zoeken.
Tot vanavond

 
Anonymous Anoniem had op 13 oktober, 2006 20:52, de volgende bedenking ...

Daarom dat ik thuisblijf! :-D

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails