B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

14 juni 2011

Verjaardagswensen

Enkele dagen terug was het mijn verjaardag. Wat mij deze keer verraste was dat ik dit jaar veel meer verjaardagswensen via Facebook kreeg. Kaartjes via de post en wensen via SMS waren duidelijk op hun retour.

Sommige personen waren vroeger helemaal niet op de hoogte van iemand's verjaardag, maar nu dankzij Facebook wel. Op Twitter kan je je geboortedatum of je verjaardag niet in je profiel kwijt (althans op een gestructureerde wijze). In Linkedin kan je ook je geboortedatum vermelden in je profiel. Zoals je op het onderstaande plaatje kan zien kan je perfect gebruik blijven maken van Linkedin zonder deze persoonlijke info te verstrekken. Dit leidde er in ieder geval toe dat ik via Linkedin geen verjaardagswensen kreeg.


Gelukkig waren er nog personen die mij in "levende lijve" of telefonisch een gelukkige verjaardag wensten. Niet iedereen heeft de stap gemaakt naar de digitale wereld voor het overmaken van verjaardagswensen, en dat hoeft ook niet.

Related Posts with Thumbnails