B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

21 maart 2009

Barcamp Antwerpen Statistieken Update

Vandaag vond de eerste editie van Barcamnp Antwerpen plaats. Persoonlijk vond ik het een zeer geslaagde editie. Een minpuntje, zeker voor de organisatoren, was dat de laatste dagen een heleboel personen afgehaakt hebben. Ze hebben een interessante dag gemist. In een vorig bericht had ik aangegeven hoe snel de beschikbare plaatsen op de wiki pagina ingenomen waren.

Ik ben nogmaals in de history van de wiki-pagina gedoken. Op basis van deze history pagina kan makkelijk nagegaan worden hoe het aantal aangemelde personen geëvolueerd is. Het resultaat hiervan kan je hieronder bekijken.

Van de uiteindelijk 88 personen in de lijst van aanwezigen hebben er maar een 70-tal effectief de weg naar Barcamp Antwerpen gevonden. Zonde van het eten dat hierdoor moest weggegooid worden, maar wat uiteindelijk wel moest betaald worden.

Related Posts with Thumbnails