B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

08 december 2009

Ecademy BlackStar

Het einde van het jaar nadert. Sommigen maken van dit heugelijke feit gebruik om elkaar kerst- en eindejaarswensen toe te sturen, maar daar is het nu nog iets te vroeg voor. Thomas Power, de grote baas van Ecademy, maakt van het jaareinde gebruik om de prijsstijging van het BlackStar membership in de verf te zetten. Vorig jaar had ik daar ook al een bericht aan besteed.

Zojuist kreeg ik de onderstaande mail. Ik vraag mij af wie er zich aangesproken voelt door een dergelijke mail ? Vermoedelijk zullen er toch wel dergelijke personen zijn, anders zou Thomas Power dergelijke mails niet blijven versturen. Bij mij kwam de mail overigens rechtstreeks in de spam folder terecht.

From: thomas.power@ecademy.com [mailto:thomas.power@ecademy.com]
Sent: dinsdag 8 december 2009 11:53
To: thomas.power@ecademy.com
Subject: BlackStar prices rise from 39.99 to 43.33 per month January 1st 2010

Prices are the same in dollars, euros and pounds.

To beat the price rise subscribe today

http://www.ecademy.com/subscription.php

Phone or email me with any questions.

Thomas Power
Chairman Ecademy
thomas.power@ecademy.com
+447875695012

You are receiving this email as a member of Ecademy.
To stop receiving these emails please change your account settings at:-
http://www.ecademy.com/account.php?op=edit&type=notify

Zou ik volgend jaar nogmaals een dergelijk bericht krijgen ?

1 Bedenking(en) :
Anonymous Goya had op 09 december, 2009 10:04, de volgende bedenking ...

"Prices are the same in dollars, euros and pounds."

Ik heb nog een hele hoop Liberiaanse Dollars liggen, misschien moet ik me ook maar eens voor een jaartje inschrijven

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails